0521 - 36 16 25bootreserveren@smitgiethoorn.nl
  • Bootverhuur Smit Giethoorn

  • elektrische sloep Smit Giethoorn

  • Rondvaart Smit Giethoorn

  • elektrische sloep Smit Giethoorn

  • Fluisterboot Smit Giethoorn

  • elektrische sloep Smit Giethoorn

  • elektrische sloep Smit Giethoorn

  • elektrische sloep Smit Giethoorn

Veelgestelde vragen

Wij hebben voor u de meest gestelde vragen op een rij gezet, leest u dit door alvorens u contact met ons opneemt.

Kan ik bij jullie parkeren?

Ja bij ons kunt u GRATIS parkeren op een van onze 2 parkeerplekken (400 parkeerplekken), ook is er plek voor 2 elektrische auto’s om op te laden.

Mag een hondje mee op een fluisterboot/rondvaart?

Ja een hondje mag GRATIS aan boord

Zijn er ook zwemvestjes aanwezig?

Ja deze krijgt u GRATIS mee, het kan zijn dat op drukke dagen alle zwemvestjes in gebruik zijn. Als u verzekerd wilt zijn van een zwemvest neem er dan zelf een mee.

Is er een toilet aanwezig?

Wij beschikken over ruime gratis toiletten, ook is er een invalide toilet aanwezig

Kan ik de datum van boeking nog wijzigen?

Ja dit kan tot 24 uur voor starttijd nog gewijzigd worden, stuur hiervoor een mail met je boekingsnummer naar bootreserveren@smitgiethoorn.nl

( Niet mogelijk, in juli, augustus en september )

Ik heb geen mail ontvangen en nu?

Het kan zijn dat de mail in uw spam is terecht gekomen, mocht u er niet uitkomen kunt u altijd een mail sturen naar bootreserveren@smitgiethoorn.nl. Wanneer het geld wél is afgeschreven, maar u geen bevestiging heeft ontvangen hoeft u zich geen zorgen te maken, dan is de reservering 100% goed doorgekomen in ons systeem.

Geen producten in je winkelmand.